Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2007

12/12/2007

θα μοιαζει αραγε με αχαρη ευχητηρια καρτα...?

ακομα κι αν ειναι ετσι, θα μπορουσα να τη στειλω στον εαυτο μου....?


Θα προτιμουσα να το θυμαμαι σαν μικρο ονειροκουτι...
Σαν κι αυτο που κραταν κρυφα με στοργη τα μικρα παιδια
και εκεινοι που καποιοι τους λενε τρελους...
Και κρυβουν μεσα του ολα τα ονειρατα...

Ναι ετσι θελω να το θυμαμαι....

Περνω λοιπον βαθεια ανασα
και με μιας φυσω ολα οσα εχω αναγκη στο μικρο μου κουτι...
Ολες τις ευχες...ολα τα θυμενα...

Ευχομαι...

Να μη χρειαστει ποτε να με κρατησουν για να σηκωθω...

Να καταφερω να τους μοιασω εστω και λιγο....

Να αντικρυζω μονο χαμογελα στα αγαπημενα προσωπα τους...

Να μην τριτωσει το κακο πανω απτο ριζικο μας....

Να χαρω το μεγαλωμα του σπορου της οικογενειας....

Να καταφερω να της δωσω πισω εστω και τα μισα απο αυτα που τοσο απλοχερα μου χαρισε....

Να με αξιωσει ο θεος να τη κρατησω κοντα μου,παντα ευτυχισμενη...την Χαρα της ψυχης μου...

Να χαρω και να κλαψω στο πλαι σας αδερφια...

Να χαρειτε και να κλαψετε στο πλαι μου αδερφια....

Να μην αδικησω ποτε κανενα...

Να μην ανεχτω να σκυψω ποτε το κεφαλι ρε....



Κλεινω αργα το κουτι....
Το κοιταζω για τελευταια φορα...
Το πεταω μακρυα....Mε ολη μου τη δυναμη....

Τα αφηνω να κανει το ταξιδι του...

Ξερω πως θα γυρισει να με βρει καποτε....

Ευχομαι, τελικα ,να χω μοναχα τα αρχιδια να τ' ανοιξω...

αντε και χρονια μου πολλα....

geo12

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σε είδα μέσα σε αυτή την γιορτή,κι έτσι θα λέω πως ήμουν εκεί μαζί σου, ετούτη τη βραδιά, σε τούτη τη στιγμή.
Τιμή μου και έτσι κύλησε ο χρόνος.Μεγάλα λόγια,θα μου πεις θρασύς,δεν με έχεις συνηθίσει, κι έτσι θα περιμένω μοναχά να γελάσεις μια φορά με ελαφριά ψυχή.
Με βλέπεις γελάω ήδη,μέσα από εσένα, μέσα από εσάς,διστακτικά τα χνάρια.Έτσι είναι φίλε μου.
Στιγμές καλές,χαρά,υγεία
χρόνια καλά...

Ανώνυμος είπε...

ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΕΓΩ...ΟΤΙ Κ ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΠΩΣ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑ ΚΙ ΕΓΩ ΣΤΗ ΧΑΡΑ ΣΟΥ..ΠΟΣΟ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΕΙΜΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ..ΟΤΙ Κ ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΟΤΑΝ ΘΑ ΞΑΝΑΝΟΙΞΕΙΣ ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΣΟΥ ΘΑ ΒΓΕΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ Κ Η ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΦΩΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΙ ΑΠΛΑ ΠΩΣ ΣΤΑ 20 ΣΟΥ,ΑΝ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΜΙΚΡΟΣ ΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΣ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ..