Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2007

Ο καιρος ειναι η εγω βρέχω....?

Λιακαδα...Οχι για πολυ ομως...
Δεν προλαβαινεις να κοιταξεις και αρχιζει αναθεματισμενη βροχη....

Σαν κι αυτη που καιρο τωρα λιμνιαζει τα μεσα μου...
Αργα νωχελικα οι ψιχαλες,τοσο μικρες κι ομως τοσο δυνατες,σβηνουν με μιας
καθε ορεξη για παραπανω...

Προσπαθω να ξεφυγω....
Αφουγκραζομαι τα γυρω μου,μηπως και νιωσω λιγο ανθρωπος....

Ενας δεκαεννιαχρονος εισβαλει σε εμπορικο γαζώνοντας 8 ατομα...
για να γινει διασημος λεει.Η ζωη του ηταν ενα τιποτα λεει....
Των αλλων ομως σκεφτηκε τι ηταν?
Ο παραλογισμος γυρω μου ειναι τετοιος που αναρωτιεμαι,οταν με το καλο πιανεις πατο
τι ειναι πιο δυσκολο να σαλταρεις η να συρθεις υπομενοντας το καθε πονο....
Μαλακιες....


Κι αυτοι που λενε οτι ειναι ωραια να κοιτας απο ψηλα,ισως δε σκεφτονται ποσο ευκολα γκρεμιζεσαι
,την επομενη στιγμη,με φορα πανω στη γη ...
Ισως αυτο να σκεφτηκε κι ο νεαρος λιγο πριν πεσει απτο 5 οροφο του οικονομικου,αναμεσα
στους αδιαφορους φοιτητες-συνδικαλιστες-γαμαω-μυξοπαρθενες....
Ισως παλι οχι.....

Κι αλλες μαλακιες....

Καπου εδω σταματαω γιατι φοβαμαι πως θα πω κι αλλες.....



Κλεινω τα αυτια μου....
Ισως να ναι καλυτερος ο ηχος απτη δικη μου ψιχαλα...
Αυτη τουλαχιστον την ακουω μονο εγω....

Εγωιστικο?
Ισως....
Τα παντα απο εγωισμο δεν γινονται ομως?

Η μηπως οχι....?
Κι αλλες μαλακιες.....


geo12

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

kyriakatiki melaholia e?