Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2007

Καλημέρα....

Ειναι πρωι,τα ματια μου δειλα επιχειρουν να δεχτουν τις πρωτες εικονες της μερας,αλλα ματαια...
Διστακτικα αλλα σχεδον μηχανικα εχω ηδη αρχισει να αγκαλιαζω την καθημερινοτητα μου...Μολις που καταφερνω να μιλησω και να κρατηθω ξυπνιος...
Ο καφες βρισκεται ηδη διπλα μου...Ζεστος,ευεργετικος,ετοιμος να μου προσδωσει τις μαγικες του ιδιοτητες ξανα...

Ο υπολογιστης ειναι ανοιχτος ,χωρις να καταλαβω γιατι αρχιζω να περιπλανιεμαι στα γνωστα λημερια...Το αποτομο ταρακουνημα και κατεπεκταση ξυπνημα δεν αργει να ερθει...Σχεδον αυτόματα μπαινω και εγω στην διαδικασια να εκτεθω και μαλιστα ηλεκτρονικα.....


Μοναδικος σκοπος...Να φωναξω....ΚΑΛΗΜΕΡΑ.....

ΚΑΛΗΜΕΡΑ, λοιπον σε ολους εκεινους που φωναζουν αδυναμοι,ενω εχουν δυναμεις που κανουν το κοσμο να γυριζει...και το ξερουν...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ, σε εκεινους ,που καθε καθε φορα που πεφτει το σκοταδι,κρυβονται μεσα σε αυτο....

ΚΑΛΗΜΕΡΑ, σε οσους ερχονται αντιμετωποι με τα λαθη τους,τα αναγνωριζουν ...και πρεπει να τα χαιρονται

ΚΑΛΗΜΕΡΑ, και σε αυτους που σημερα δεν θα μπορεσουν,η δεν θα θελουν,να χαρουν τη γιορτη που θα στηθει για τους ιδιους

ΚΑΛΗΜΕΡΑ, σε οσους ειναι τελειοι...σε ολα τους...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ και σε εκεινους που αναζητουν την δικη τους ευτυχια ματαια,κι ας γνωριζουν τελεια την ευτυχια των αλλων..

Γιατι ,ναι ρε, ειναι καλη μερα...Τουλαχιστον ειναι μια ΑΛΛΗ μερα...

Δανειζόμενος τα λόγια μιας αγαπημένης μορφής,κλείνω με μια συμβουλή...

Αν καποιο πρωι ξυπνησεις και ο αερας που αναπνεεις,βρωμαει οπως ο χτεσινοβραδυνος..βρες το θαρρος και πες στον εαυτο σου...
''Τραβα τα ξυνισμένα μούτρα σου πιο πέρα,κι αφου με ξύπνησες πες μου καλημέρα ρε...''



geo12

Δεν υπάρχουν σχόλια: