Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2007

Αλιμονο σ' εμας . . .

Καλημερα. Η σκυταλη αλλαζει χερι αλλα οι προβληματισμοι μενουν οι ιδιοι..


Θα προσπαθησω τουλαχιστον..! Εν νομιζω πως ειναι και τοσο ευκολο να προσεγγισω, να επεξεργαστω (?) και εν τελει να προτεινω λυσεις στα προβληματα του αγαπητου ψηλου. Οχι τιποτα αλλο, αλλα αφου εν τα βγαζει περα αυτος, τοτε ειναι πραγματικα σοβαρα τα πραγματα! Υπαρχει και αυτη η διαβαθμιση των ''6 + 1'' που με επιβεβαιωνει.. ( . . . )



Εγω εν παω μακρια, κατι λιγοτερο απο ενας χρονος ειναι υπερ αρκετος. Τοτε, που ειχα βαπτισθει και εγω ''αλογο κουρσας''. Ηθικος αυτουργος; Η γ... μοιρα. Νονος; Ο δασκαλος...
Βαπτισμα πραγματικο, εν ρωτηθηκα, εν αποφασισα, εν καταλαβα το ποτε βρεθηκα δεμενος, και με τα χαλιναρια να τα κρατανε οι αλλοι.. Το (απο)δεχτηκα.. Εν μπορουσα να κανω διαφορετικα, εν με συμφερε να κανω διαφορετικα...!!! Μπηκα στο χορο.. και πρσπαθησα να χορεψω. Ηταν η αρχη, μια αρχη που ειμαι σιγουρος οτι την εζησες και εσυ ψηλε φιλε μου!!!
Η κουρσα ξεκινησε, εγω αρχισα να τρεχω. Πηγαινα καλα, ετρεχα γρηγορα. Ημουν πρωτος, ετοιμαζα βαλιτσες..!


Τωρα καταλαβα οτι ειχα διαλεξει λαθος κατευθυνση!!!


Ηταν τζαμπα κοπος, ναι ηταν τζαμπα! Εν ξεκινησε καλα, γιατι να τελειωσει καλα?
Εγω ομως λεω οτι ηταν τζαμπα, και για αυτο ακριβως το λογο (πρεπει να) νιωθω αχρηστος. Εσυ απλα το ακους απο τους αλλους-ισως και απο εμενα-. Εν υπαρχει περιπτωση να το πεις, εν αξιζεις να το πεις..


Τα ιδια ακριβως ισχυουν και για μια αλλη (αν)ησυχη ψυχη που καθεται διπλα μου. Εν παραπονιεται ποτε σε αλλους. Εχει πολυ μεγαλη δυναμη μεσα του και τα καταφερνει πολυ καλα, (ισως) καλυτερα απο ολους εμας!! Ειμαι σιγουρος οτι τα σκεφτεται αλλα ποτε εν ''ξομπλιαζει'', εννιοτε ομως χανει τον υπνο του. . .
Το λαθος, αν μου επιτρεπεται να το αποκαλω ετσι, ειναι οτι υποτιματε τις δυνατοτητες που απλοχερα σας χαρισε..


Απεριφραστη επιβεβαιωση των παραπανω ειναι το διολου τυχαιο γεγονος των αστειισμων(...!!!), που ο καθενας σας χαιρει μονης αποδοχης των αστειων του απο τον αλλο.



keep walking, thinking, trying . . .





φοιτητης

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

loipon an katallaba kala mallon milas gia tin periodo prin gineis foititis,ton paneliniwn.wstoso den ksero an kataferes na ginis me ayta poy grafis, pera apo ayta poy den katalabaino katholoy pros to telos... Mporw na katallabo pos niwotheis gt k egw kapos etsi eniwtha kai niotho, isos i oi perissoteri etsi niothoun. Ti na kanis omos?

Ανώνυμος είπε...

προς φοιτητη (μαλλον)

τελικα μπηκα στο blog σου !οντωσ υπαρχει! εν ξερω αν ειναι το σωστο!ελπιζω!!!!!εν ξερω αν εισαι ο φοιτητης !!!ελπιζω!!!γιατι ετσι θα εχω ανακαλυψει κ 1 αλλη ευαισθητη -ανθρωπινη πτυχη σου...εγω παντως εν ελαβα ουτε μια σταγονα απο αυτη !!! ισα-ισα ...ειδα τον πιο απαισο εαυτο σου ...αυτον που "θελει"(ή μηπως θελει?)να πληγωνει τον αλλο...με εκανες να σε μισησω ,να απογοητευτω κ αλλο απο τους ανθρωπους αλλα κ απο τον εαυτο μ ... να κλαψω ...με εβαλες στο χειροτερο tripακι:να περιμενω κατι το οποιο ουσιαστικα εν θα γινει ποτε!!!ξερεις ομως(?):η πουτανα η ελπιδα πεθαινει τελευταια.. οποτε αν κ εσυ εχεις τελικα προβληματα κ ευαισθησιες σκεψου την επομνη φορα πριν κανεις τον αλλο κομματια!!!ελπιζω να εισαι ο μ.....(αυτο εν ειναι μαλακας)κ να μην καταλαβεις ποιο ατομο ειμαι-ισως παλι κ να θελω!βεβαια δεν περιμενω απαντηση(κατα βαθος περιμενω-η ελπιδα που λεγαμε)γιατι εισαι της αναμοοοοοοοονης.......αν παλι δεν εισαι αυτος που πιστυω ολο αυτο θα ειναι μια ισως αχρηστη εξομολογηση!εκτος κ αν καταλαβεις για ποιον αλλο προοοριζοταν αυτο το κουραστικο σχολιο-μνμ........

ah~zinia είπε...

@ Τι να κανω?? Το μονο σιγουρο ειναι οτι εν θα καταφερω και πολλα αν εν αλλαξω μυαλα(!). Και το δευτερο σιγουρο ειναι οτι θα συνεχισω να σας ταλαιπωρω γιατι εν εχω σκοπο να εγκαταλειψω αυτην εδω την παρεα!
Θα ηθελα ωστοσο να μου πεις και τις δικες σου προτασεις!Ψυχικο θα κανεις..
φοιτητης

ah~zinia είπε...

@ Καλως την!!! Εν σου ειχα πει ψεματα,υπαρχει! Με ειπες απαισιο, κατι θα ξερεις για να το λες.. Αλλα το οτι σε εκανα κομματια εν το δεχομαι!!Εισαι αρκετα πιο δυνατη απο εμενα,μην εισαι παραπονιαρα λοιπον!!!Ελπιζω και θα ''ηθελα'' να σου αρεσε, και φφυσικα να συνεχισουμε αυτη την συζητηση..
ααα!!! ΠΟΤΕ ΜΗ ΛΕΣ ΠΟΤΕ!!
φοιτητης

Ανώνυμος είπε...

απαντησες!!!!!!!!!!αρα το πιθανοτερο ειναι να εστειλα στο λαθος ατομο!τελος παντων....δεν(για να σταματησει κ η αντιγραφη) σε ειπα απαισιο ...δε θα μπορουσα αλλωστε :)"ποτε μη λες ποτε" , ε????αν το καλοσκεφτεις επιστρεφουμε στο "δικο¨" μου για την ελπιδα !!!το πρωτο ειναι απορροια του δευτερου στην ουσια ...σωστα????????//αν ειμαι δυνατη δεν νομιζω οτι μπορεις να το ξερεις.ναι θελω να δειχνω αλλα......α και κατι αλλο :γιατι....?

ah~zinia είπε...

κι αλλο γιατι?εν σε καταλαβαινω.. Μαλλον εν ηθελες να ειμαι το σωστο ατομο..!!! Το αν εισαι δυνατη το απεδειξες μονο και μονο επειδη μπηκες στην εν λογω διαδικασια..!Μην εισαι παραπονιαρα!!! Χαιρομαι που..εν αφηνεσαι αδιαφορη!Χαιρομαι που εν σε αφην_ αδιαφορη..
ααα! ισως η απαντηση στο γιατι που θετεις να ειναι απλα : ''γιατι οχι????''.
φοιτητης

Ανώνυμος είπε...

ευχαριστω πολυ που με εκανες να καταλαβω οτι τελικα ο,τι ποναει και ειναι δυσκολο δεν αξιζει παντα!σχεδον ποτε δεν κυνηγαω κατι και μαλλον πρεπει να συνεχισω ετσι....αντιο! ! !

Ανώνυμος είπε...

nomizw foititi prepei na se gnwrisw.

ah~zinia είπε...

''Νομιζεις''? οτι ''πρεπει''? αντιφαση..

φοιτητης