Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2007

¨ενας στίχος,χίλιες σκέψεις''

Ύστερα απο τις απαραιτητες συστασεις των υπολοίπων παίρνω ξανα την σκητάλη
και καθομαι μπροστα στον υπολογιστη...(Αστείο μου φαινεται, αφου η γαμημενη η εξεταστική με έχει καρφωμένο εδώ και δυο μήνες σε
αυτό το γραφείο...)
Όπως και να χει τα χειρότερα έπονται, όπως ειπε και ο ''σοφός''
,και μοναδικός τρόπος για να ξεφύγουμε είναι να κάνουμε ....


Ηταν περίπου η εποχη που πρωτοαρχιζα να καταλαβαίνω τι είναι μουσική,η τουλάχιστον να καταλαβαίνω τι ακούω και γιατί,οταν άκουσα για πρώτη φορα hip hop.
Λέξεις αστείες,μικρές και οχι ιδιαιτερα γνωριμες στην Ελλαδα εκείνη την εποχή(Ενω σήμερα...,ας είναι καλά ο Νινο...)
Φυσικα το hip hop στην ελλαδα ,οπως είχε πει και καποιος καποτε,ηταν μια ΚΛΑΝΙΑ τοτε!
Και τι απέγινε?Κλανιά παρέμεινε...Μεσα όμως σε ολη αυτήν την ευωδία της
ελληνικης μουσικης σκηνης η κλανια του hip hop ήταν για κάποιους οξυγονο...Και ηταν
πολλοι όλοι εκείνοι που προτίμισαν να βάλουν το κεφάλι στη φωτιά και να ακολοθήσουν την αλεπού στης φωτιάς τα μέρη.....
Λίγο πολύ αυτό έκανα και εγω με τους active member και απο τοτε(θα ναι 9 χρονια)
δεν μπορω να ξεφύγω απτο λαβωμένο ξωτικό τους...

Μετά απο αυτη την παρένθεση που ειμαι σιγουρος κανενα δεν ενδιαφέρει
καιρος να δείξω τον πραγματικο λόγο του αποψινου παραλληρηματος...
Δυστυχως πολλοι θα δυσαρεστηθούν αλλα αναλαμβάνω να εγκαινιάσω την
πρώτη εβδομαδιαια στήλη του blog...(αν μπορεί να υφίσταται τετοιος όρος)

Κάθε Δευτέρα θα παρουσιάζω ένα hip hop τραγούδι προκειμένου να δουν οσοι γουστάρουν,
γιατι τέτοιο κόλλημα με μια μουσική που ίχνος σχέσης δεν έχει με οποιαδήποτε παρτιτουρα και πεντάγραμμο.....
όσοι πιστοι προσελθεται,''κι αν δεν φοβάστε τις φλογες εχει χώρο ανέβείτε''....


ΣΑΝ ΔΑΚΡΥΑ - ACTIVE MEMBER

(Παραγωγή: B.D.Foxmoor, στίχοι- παρουσίαση: Sadahzinia)

active member LP ''Το μεγαλο κολπο'' 1995 Num.17 (Πρωτη επισημη δισκογραφικη δουλεια
με την wearner,και πρωτη φορα που ενα ελληνικο hip hop συγκρότημα κλείνει συμβόλαιο με εταιρια και μάλιστα πολυεθνική)

Το κομμάτι ειναι ιδιαιτερα σημαντικο,γιατι αυτό αποτέλεσε το ''βαπτισμα'' για την sadahzinia,τη lady of riddles του low bap.Μόλις 17 χρονώ τότε
αποτέλεσε την πρώτη (και την μοναδική θα έλεγα) γυναίκα που εκανε hip hop στην ελλαδα
Απο την πρωτη κιολας δουλεια της η Γιολαντα Τσιαμπόκαλου μας εδωσε ένα πολυ καλο δείγμα για το τι θα ακολουθήσει τα επομενα χρονια (μετρα ηδη 12 χρονια στη μουσική 5 προσωπικους δισκους,άπειρες ώρες στην σκηνή και απο το 2004 ειναι μελος των active member)

ΣΑΝ ΔΑΚΡΥΑ


- Απ’ τις σταγόνες της βροχής που χτυπάνε
πάνω στο τζάμι και σαν δάκρυα κυλάνε
σαν μια που χρόνια κρατάω μέσα μου εικόνα
ερωτευμένη είμαι ακόμα με ένα γκρίζο χειμώνα.
Κι η σκέψη μου σε σένα πάλι τώρα τρέχει
κι η καρδιά μου άλλο μόνη να’ ναι δεν αντέχει
και μια θλιμμένη μελωδία απ’ της βροχής τους ήχους
να μου θυμίζει ξανά παλιούς σου στίχους.
- Κάθε σταγόνα ένα χαμένο όνειρό μου
κι όλα τα σύννεφα ξανά στο μυαλό μου
κι ενώ μιλάω στο Θεό μια ευχή μόνο κάνω
να κλαιει ο ουρανός για μένα σαν πεθάνω.
- Και έκλαιγε μαζί σου τότε ο ουρανός
γιατί είχε ακούσει βλέπεις της ευχή σου ο θεός
και σαν δάκρυα γεμάτα από πόνο
το ταξίδι της βροχής μοιάζει μέσα στο χρόνο.
Κι ενώ τα πάντα σκεπάζει εγώ πονάω
δε σκέφτομαι τίποτα απλώς τραγουδάω
ψάχνω για σένα κάπου εκεί στη βροχή
και αναρωτιέμαι γιατί αυτή η ευχή.

Και αλήθεια σ’ άκουσε ο Θεός
και έκλαψε ο ουρανός
και αναρωτιέμαι στη βροχή,
γιατί αυτή η ευχή.

- Και όλη η ζωή σου έμοιαζε με τη βροχή
και κάθε όνειρο χαμένο ζούσε μέσα στην ευχή
γι’ αυτό τα δάκρυα κυλάνε του ουρανού
κι είναι σα να ακούω τη φωνή σου από παντού.
Και σφίγγω τα μάτια μου να μη δακρύσω
κοιτάω ψηλά και δε θέλω να μιλήσω
σ’ όλους εκείνους που στα μάτια με κοιτάνε
σιωπηλοί κι ανήμποροι, δήθεν πονάνε
που δεν μπορούν να σε νοιώσουν στη βροχή·
δεν τους αφήνει για άλλη μια φορά η ντροπή,
μα εγώ το ακούω το τραγούδι σου στα σύννεφα ψηλά
κι αλήθεια νιώθω πιο καλά.
Όταν ξέρω ότι για μένα τραγουδάς
και θα ’ναι σίγουρα σα να με φιλάς
κάθε φορά που θα κλαιει ο ουρανός
θα θυμάται την ευχή σου ο θεός.




Με σεβασμό και εκτίμηση
geo12

Δεν υπάρχουν σχόλια: