Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2007

ΑΛΛΟΙ ΛΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΙ ΑΛΛΟΙ.....ΞΕΚΟΛΙΑΖΟΝΤΑΙ!!!

Βραδυ Δευτερας.....Ξαφνικα με πιανει μια ανεξηγητη και σιναμα αλλοκοτη επιθυμια να γραψω..Απορω γιατι...Η απαντηση αργει να ερθει στο μυαλο μου-εκτος απ'τον σοφο αυτον τιτλο-κ πριν το καταλαβω τα δαχτυλα μου ηδη πληκτρολογουν την παρουσα εισαγωγη....

Η μερα αποτελεσε αν οχι επεισοδιακη αρκετα ενδιαφερουσα..αληθεια για ποιο λογο?Οχι γιατι εγινε κατι το συνταρακτικο ..ουτε επειδη με περασε η Σαγια!?!Αλλα επειδη επιτελους μια γαμημενη μερα εκανα κατι αλλο εκτος απ'το να κοιμαμαι και να διαβαζω!!(αναφερομαι στην προηγουμενη βδομαδα διοτι αυτην απλα κοιμαμαι!!!)


Ο νους μου επιστρεφει 3 χρονια πισω...τετοια εποχη παλευα με νυχια κ με δοντια να πετυχω τον ενα και μοναδικο σκοπο...πιστευω πως θα τα καταφερω...αρχιδια...'δεν πειραζει' λεω στον εαυτο μου..κ αυτο μια χαρα ειναι...οντως καλο ειναι...αλλα γιατι συμβαινει αυτο? γιατι εχω αποσυνθεθει εντελως?

Κ σαν να μην εφτανε αυτο,απο παντου ακουω 'τζαμ
πα κοπος'...Αυτες ειναι οι στιγμες που νιωθω πραγματικα αχρηστος..πραγματικα μηδεν...που τιποτα δε μ'ευχαριστει...κ μαλλον ειναι λογικο οταν νιωθεις οτι ολες οι θυσιες σου θα πιασουν ΠΑΤΟ!!

Και τελικα το μοναδικο συμπερασμα ειναι πως ολα εχουν παει κατα διαολου..τιποτα δεν εγινε οπως επρεπε...κ τιποτα δε θα γινει οπως πρεπει...

Κ μαλλον ειμαι σ'αυτους που ξεκολιαζονται....!!!χεχε....

K γαμω??ε -σοφε??
εις το επανειδειν...
τα χειροτερα επονται.........

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

hrthe h wra na sxoliasw.eisai apo tous ligous pou xekolliazontai se ayto ton kosmo kai gi auto prepi na niothis xehwristos, me thn thetikh pleura kai oxi axrhstos.mhn tous kaneis to xathri.shnexise etsi ki oloi oi alloi,akoma ki an to site sas einai ligo diskolo.Liasmenogirl.mmmouts

Ανώνυμος είπε...

apo to sxolio sou fainetai oti den katalaves auto pou eprepe apauto to keimeno...k fisika giauto ftaio apokleistika o tropos pou to grapsa...thanks gia to sxolio..