Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2007

Και το νερο μπηκε στο αυλακι...!

Ε..ναι λοιπον, ειμαι ενας απο τους ευτυχεις γονεις αυτου του blog. Κατ'αρχην να συστηθω : ειμαι ο ''φοιτητης'' (το ξερω εν ειμαι ο μονος και διολου χαιρομαι γιαυτο. . .), ετσι ακριβως οπως με χαρακτηρισε ο ψηλος.

Το μονο σιγουρο ειναι οτι η φραση ''ψεκαστε,σκουπιστε,τελειωσατε'' χαρακτηριζει απολυτα την ιδεα και την πραγματωση της, οσον αφορα το συγκεκριμενο blog. Σε λιγοτερο απο 600' εγινε η αρχη και τα πραγματα εν αργησαν να σοβαρεψουν..Το πρωτο ''χτυπημα'' εγινε απο το ψηλο και ομολογω οτι με ξαφνιασε οσο η νικη του Αστερα Τριπολης επι του ΠΑΟ στη μπαλα!!! Με εριξε στο καναβατσο.. Ευτυχως, η (ψυχολογικη) στηριξη που ετυχα απο το σοφο της 4αδας(και οχι μονο!) ηταν καθοριστικη και η ανακαμψη εν αργησε να επελθει. Το δευτερο ''χτυπημα'' (απο το geo12) με πηρε ξοφαλτσα, και καταφερα γρηγορα να ξαναμπω στο ρυθμο του.. αγωνα. Αναμενω το τριτο ''χτυπημα'', που ειμαι σιγουρος για το αποτελεσμα : θα μπλεχτω στα σχοινια και θα μεινω για πολυ καιρο εγκλωβισμενος..!!! Καλη μου αναρρωση...



Στο σημειο αυτο, για λογους κατανοησης και μονο, οφειλω να κανω μερικες επεξηγησεις-συστασεις. Θα προσπαθησω να ''αποδωσω'' καποιες εκφρασεις της παρεας ετσι ωστε να μυηθειτε ταχυτερα, και να γευτειτε λιγη απο τη putrescence μας :



  • 4αδα : μια..''ανησυχη ομαδα ανθρωπων'' με στοχο και ονειρα για το (α)βεβαιο μελλον που τους περιμενει τοσο στην ακαδημαικη οσο και στην προσωπικη τους ζωη...!

  • red square : ..προφανως πλατεια! καθολου κοκκινη και απαγορευονται οι πονηροι συνειρμοί!!! σημειο συναντησης εδω και αρκετα χρονια για την παρεα και μερος στο οποιο ζησαμε ΜΕΓΑΛΕΣ στιγμες και (ελπιζω,ή μαλλον οχι,ειμαι σιγουρος) θα ζησουμε ακομη μεγαλυτερες...!

ηλικιακα. . .

  • ψηλος : μου βαζω δυσκολα..! ακαταμαχητος σε ΟΛΑ τα επιπεδα...α!εκτος απο ενα. . . (?)

  • σοφος : απλα..το λεει η λεξη...!

  • geo12 : σκεφτεται πριν απο σενα για σενα..ειλικρινα μεγαλο ταλεντο...!!!

  • φοιτητης : το αφηνω για σας..

the show must go on!!! τα καλυτερα ερχονται. . .

φοιτητης

Δεν υπάρχουν σχόλια: